كنده علوش تعلق على دعم لاعب الكرة محمد صلاح خلال مكالمة تليفونية

الأحد، 23 يونيو 2024 11:21 ص

كنده علوش

كنده علوش

نوران خالد   -  

تلقت  كنده علوش دعماً كبيراً من قبل لاعب الكرة محمد صلاح، الذي كان دائماً متواجداً لتقديم الدعم والعون لها خلال فترة مرضها.


وكشفت كندة عن المكالمات التليفونية التي جرت بينها وبين محمد صلاح، حيث أكد لها صلاح أنها ستتغلب على هذا المرض بقوة وإصرار، وأنه سيكون دائماً إلى جانبها لدعمها وتقديم النصح والمساعدة في أي وقت.


وأثنت كندة على هذا الدعم الذي كان له دور كبير في تجاوزها لهذه المحنة، وأنها تعتبر زميلها محمد صلاح كأخ وصديق حقيقي .


وعلقت " عمرو كان قاعد وجاء مكالمة له فلقيته بيقول "اه ازيك اه طبعاً ايه ده "ولقيته متحمس وحبيبي بعدين بيقوله هي كويسة ، وأنا مع العيال مش مركزة بقوله مين يا حبيبي، بيقولي محمد صلاح .. قولتله مين محمد صلاح قولتله محمد صلاح مو صلاح وهو عارف عمرو بس مش أصدقاء مفيش تواصل، قالي عرف من أصدقاء مشتركين انك تعبانه و جاب نمرتي واتصل وقال له  أنا سمعت إنه كندة تعبانه وعايز أقولك في أي لحظة أنا بيتي موجود لو عايزين تيجوا تعملوا متابعة هنا او تبعتولي الورق وأنا اخده عند دكاترة هنا".

وتابعت كندة علوش في حديثها: " والله العظيم بقول عمرو أنا مش مصدقة إيه الحلاوة دي بعدها بفترة لقيت عمرو بيتكلم بنفس الحماسة وبيقولى في حد عايز يكلمك تعالي بس، وأنا بمسك التليفون قالي محمد صلاح، ردت عليه وقالى طمنينى، قولتله "أنا كويسة جدا أنا خلاص بخلص الكيماوى، وقالى عايزك تعرفي إن ليكي عيلة وليكي بيت واسمحيلي يا كندة إني أتطمن عليكي تانى".

واختتمت كندة علوش كلامها: " قد ايه هو إنسان حقيقي وبسيط إنه هو دور على النمرة واتصل أول مرة وتاني مرة بأشخاص هو يعرفهم من بعيد ويقولي انتي عارفة انتي غالية علينا قد إيه  قولتله أنت اللي غالى".

مواقيت الصلاة

  • الفجر

    05:14 AM

  • الشروق

    06:42 AM

  • الظهر

    12:48 PM

  • العصر

    04:17 PM

  • المغرب

    06:55 PM

  • العشاء

    08:12 PM

الخميس، 19 سبتمبر 2024
search